Kort Om Mig - Del 3 - Lilla My

Namn: Djurskyddets Lilla My

Smeknamn: Lilla My, Lillan

Kön: Hona

Född: 23 September 2011

Jag Fick Lilla My i julklapp av pappa. Hos mamma hade vi fått 2 kattungar att ta hand om från Djurskyddet i skellefteå och jag gillade Lilla My hela tiden, och när vi firade jul hos pappa, den 23 december så fick jag henne i ett paket, jag blev ju såklart jättechockad när pappa kom med ett paket till kanske en halvtimme efter att vi delat ut julklapparna klart, jag satt vid datorn och mamma hade kommit med Lillan i ett paket och det märkte ju inte jag ^^

Men när jag öppnade paketet så var det inte en kamera eller något som jag hade trott, det var en liten rädd kattunge, nämligen Lilla My <3 Jag skulle vilja se hur min jag såg ut när jag öppnade paketet ;) Lilla My var när vi skaffade henne en liten rädd kattunge som hittades med hennes syster i en lada ca 8 veckor gammla, och då hade dom aldrig sett en människa förr. Så Lilla My var rädd, men nu är hon helvild på alla sätt, hon ät ortoligt gosig och ibland bestämmer hon sig för att allt är farligt och då får man akta så hon inte springer in i ens ben :P Så om jag påpekar att Lilla My är galen så vet ni att allt är normalt, så hon är en speed-katt. Fastän hon är vuxen nu så är hon liten och ser ut som en kattunge så hon kommer alltid att vara Kattungen Lilla My. Jag har inte jättemånga bra bilder på henne då hon är svår att ta kort på även med sportläget på kameran, hon är för snabb :/

Bilder:

 

 
 
 ©ALLA bilder!

Kommentarer
Sara säger:

Sugen på att göra länkbyte med mig? :)
Isåfall kolla på min blogg http://mingus.blogg.se/2012/october/lankbyte-pa-fredagar.html#comment! Kram

Svar: Jag vill gärna göra länkbyte med dig, men jag har skaffat en ny blogg som heter Esperantos.blogg.se.Gör gärna länkbyte på den bloggen så om du fortfarande vill göra länkbyte, hör av dig på den bloggen ist. =)
Elina

2012-10-16 | 17:49:02
Bloggadress: http://mingus.blogg.se

Ska du komentera? =D:

Ditt Fina Namn:
Kommer du hit igen?

Din Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida att länka här?:

Vad har på hjärtat?:

Trackback