Kort Om Mig - Del 3 - Huis

Namn: Snöflingans Hua Hin 

Smeknamn: Huis, Hyvis

Kön: Hane

Född: 2007

Jag har haft Huis i ca 4-5 år, han är supersnäll, men han vill vara ensamkanin då han inte gillar andra kaniner :/ Men han är supergosig och han älskar att få hoppa omkring i selen på gräsmattan och gräva hål, och han är rätt så ego när det gäller maten, då han rycker den ur handen när man ger det till han.. Och han brukar även bli sur på matskålen och kasta iväg den, så maten far ut, och då tigger han bara mer! Han gillar köttbullar (har jag upptäckt:P)

Han var min första kanin och först så lånade vi honom av Tina men sen så fick vi honom eftersom hon inte ville ha han, så Huis har en speciell plats i mitt hjärta

 

Bilder:

 

©ALLA bilder!


Kommentarer

Ska du komentera? =D:

Ditt Fina Namn:
Kommer du hit igen?

Din Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida att länka här?:

Vad har på hjärtat?:

Trackback