Kort Om Mig - Del 2

Hej Igen! I Del 2 så ska jag skriva lite om mina djur, och annat kommer oxå ;)
 
Jag ska ju börja med att säga att jag tänker göra ett inlägg för varje djur, så det blir några fler delar i Kort Om Mig, och ni har ju kategorin Kort Om Mig om ni vill se alla inlägg om det :)
 
Mina Husdjur är som sagt (jag kommer att stryka över när jag gjort inlägget om djuret)
 
  • Mellanpudeln Jasper
  • Nordsvensken Docka
  • Katten Brasse
  • Den Franska väduren Oscar
  • Fransk vädurskorsningen Myggan
  • Ungkatten Lilla My
  • Vädurskorsningen Huis
 
Inläggen kommer ta ett tag att fixa då jag ska skriva info om djuret, och sen fixa bra bilder till ;)
 
Jag behöver förslag på kategorier, ev. tävlingar, frågestunder, och tja, det man behöver, men jag har en kategori som jag ska ha, Önskesaker, tex Gummityglar från Hööks <3 Ni kanske fattar ^^
 
Nu ska jag fortsätta fixa med blogg m.m...
 
// Elina

Kommentarer

Ska du komentera? =D:

Ditt Fina Namn:
Kommer du hit igen?

Din Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida att länka här?:

Vad har på hjärtat?:

Trackback